Pages

Sunday, March 6, 2011

[21] Fakta Lawakss!


Helo.. helo.. Fakta lawaks yang dikeluarkan oleh Readers' Digest. Awas! ada unsur-unsur kurang sesuai untuk umur bawag 18 tahun jadi Rool tak nak letak dalam entry tapi kalau teringin nak tengok juga Rool akan provide link. Fakta ni ada betul ok? tak tahula macam mana diorang buat kajian. Apa-apa pun inilah faktanya.

1.) Jika anda berenang selama satu jam dalam kolam renang, anda akan mencerna 1/12 liter urine. (haaah! lega dah 4 kurun Rool tak pergi berenang so kurangla tertelan urine syuhhhhhh~)

2.) Purata dalam sehari, secara tidak langsung tangan anda menyentuh 15 kesan alat kemaluan pada tombol pintu. (sebab itu pentingnya hand sanitizer, lepas ni beli 1 letak dalam poket. Cuci tangan sebelum dan selepas pegang tombol pintu zzzzzzzzz!)

3.) Setiap tahun, anda akan tertelan 12 bulu ehem-ehem dalam makanan segera (fastfoods)! (OK tak nak makan KFC, PIZZA, McD tak nak! tak nak! uwekkk @_@!)

4.) Setiap tahun, anda akan tertelan 5 serangga semasa tidur! (lepas ni tidup pastikan mulut rapat, tak pun kepit je dengan pengepit baju gerenti serangga tak masuk!)

5.) Ini agak lucah, Rool tak letak untuk fakta no.5 tapi sesapa berfikiran terbuka boleh klik di SINI!

0 comments:

Post a Comment